Atsiliepimai
Aprašymas
BBC vadinamas „pasaulio prekių ženklų futuristu“, M. Lindstromas yra vienas iš geriausių pasaulio verslo aiškiaregių. Jis pakeitė pasaulio ženklodaros veidą, turėdamas dvidešimt metų tiesioginės patirties, dirbęs generaliniu reklamos agentūros direktoriumi ir „Fortune 500“ sąrašo kompanijų patarėju.
Tvirtai pagrįsta moksliniais įrodymais ir pateikdama pačių sėkmingiausių prekių ženklų paslaptis, knyga „Prekės ženklo jausmas“ atskleidžia, kaip transformuoti rinkodaros strategijas į teigiamus verslo rezultatus, kurių negali sau leisti ignoruoti nė vienas ženklodaros specialistas.
BBC vadinamas „pasaulio prekių ženklų futuristu“, M. Lindstromas yra vienas iš geriausių pasaulio verslo aiškiaregių. Jis pakeitė pasaulio ženklodaros veidą, turėdamas dvidešimt metų tiesioginės patirties, dirbęs generaliniu reklamos agentūros direktoriumi ir „Fortune 500“ sąrašo kompanijų patarėju.
Tvirtai pagrįsta moksliniais įrodymais ir pateikdama pačių sėkmingiausių prekių ženklų paslaptis, knyga „Prekės ženklo jausmas“ atskleidžia, kaip transformuoti rinkodaros strategijas į teigiamus verslo rezultatus, kurių negali sau leisti ignoruoti nė vienas ženklodaros specialistas.
Atsiliepimai